ZWROTY
- Zgodnie z polskim prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży. Nie musisz podawać przyczyny odstąpienia.
- Od umowy możesz odstąpić składając stosowne oświadczenie. Wzór dokumentu możesz pobrać tutaj. Wypełnij oświadczenie i prześlij na nasz adres poczty elektronicznej – kontakt@kratymostostal.pl. Do zachowania terminu (14 dni) wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zwróć towar bez zbędnej zwłoki pod adres podany poniżej, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towar przed upływem tego terminu.
- Po otrzymaniu towaru niezwłocznie zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy towaru. Termin zwrotu nie będzie dłuższy niż 14 dni. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia towaru inny niż oferowany najtańszy zwykły sposób dostawy, zwrócimy wyłącznie wartość najtańszej dostępnej dostawy.
- Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, iż możesz sprawdzić towar na zasadach tożsamych z wizytą w stacjonarnym sklepie.
- Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś podczas zamówienia, chyba że wyrazisz zgodę się na inny sposób zwrotu.
Oświadczenie prześlij na adres: kontakt@kratymostostal.pl
Towar zwróć na adres:
AUTARKES Bartłomiej Świerczyński
ul. Kamila Krzysztofa Baczyńskiego 9, 35-210 Rzeszów
tel. 500 067 945
REKLAMACJE
Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
- żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@kratymostostal.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
Reklamację prześlij na adres: kontakt@kratymostostal.pl
Czas rozpatrzenia – niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 14 dni.
W przypadku reklamacji masz prawo do:
obniżenia ceny lub rezygnacji z umowy ;
wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.